tisdag 11 november 2008

Ljusare tider?

Jag har inte försvunnit i höstmörkret även om man skulle kunna tro det med tanke på hur länge sedan det var jag bloggade. Hösttröttheten har tagit tag i mig ordentligt. Så jag tänkte att jag kanske blir lite piggare av en ljus, fin ny blogglayout! Vi får väl se om det funkar.
Senaste projektet "Dopklänning" är avklarat och dottern är döpt. Klänningen blev jättefin! Hon såg ut som en härlig gräddtårta! I jämförelse med de andra två barnen som döptes som bara var 3 resp. 4 månader såg hon med sina 9 månader ut som en jättegräddtårta. Helt underbar! Foton kommer snart...orkar inte föra över ikväll. För nu ska jag lyssna på Karlavagnen med favoriten Birro!

4 kommentarer:

Anna sa...

Ser fram emot foton! Är nyfiken.

miastick sa...

Grattis till avklarat projekt dop! :) Ser fram emot bilder! Jag tänker vägra novemberdimman. Ses vi kanske snart? Jag har bil i så fall.

Veronica Tingvall sa...

Vad härligt med dop. Jag tycker alltid att det är lite roligare när baranen döps när de är lite större. De är lite mera med då oftast. Min systerson plaskade för glatta livet i dopvattnet det tyckte jag var härligt. Jag ser fram emot att få se dopklänningen. Det är så fint med virkade klänningar.

Ha en fin dag. Det verkar som att solen vill titta fram lite här idag i alla fall:-)då blir man kanske lite piggare...

Helena sa...

Välkommen ut ur "brundimman":) Med tanke på vårt vägra orange projekt så inser jag att vitt är en färg man borde använd oftare! Hoppas att helgen går snabbt:)